Huisregels SuperSaturday 18 november
zaterdag 18 november 2017

Vandaag is het weer zover: Super Saturday. Het eerste elftal neemt het om 14:30 op tegen Nieuwkoop en het derde elftal kan vanaf 12:30 de eerste periodetitel binnenslepen. Reden voor een groot feest, maar ook bij dit feest gelden de bekende Super Saturday huisregels. Mocht je vragen/opmerkingen hebben over onderstaande regels, kan je deze richten aan bestuur@svhonselersdijk.nl.

- Onder de 18 jaar NIX: jongeren onder 18 jaar die alcohol nuttigen worden naar buiten gestuurd.
- In de kantine geldt een rookverbod: aanwezigen die binnen roken worden naar buiten gestuurd.
- Alle jeugdleden die in de JO13-15-17-19 spelen hebben een persoonlijke clubcard ontvangen, voorzien van naam en geboortedatum. Om na 19.00 uur binnen te kunnen komen, dienen zij hun clubcard én ID bij de ingang te tonen.
- Na 19.00 uur zijn de kinderen onder 11 jaar (JO9-11) niet meer welkom in het gebouw. Zij worden vanaf deze tijd verzocht om naar buiten/naar huis te gaan.
- Om 21.15 uur wordt de laatste ronde geschonken en om 21.30 uur stopt de muziek en gaat het licht aan.

Laten we er met z'n allen een gezellige Super Saturday van maken!

Prins Group