Aangepaste kleedkamerindeling trainingen tijdens 1e fase renovatie kleedkamers
zondag 5 november 2017

Vanaf maandag 6 november a.s. wordt er gestart met fase 1 van de renovatie van de kleedkamers. In deze eerste fase zijn kleedkamer 5-6-7-8 aan de beurt. Voor de trainingen betekent dit dat er een aantal wijzigingen plaats vinden in de kleedkamerindeling. Van een aantal teams wordt gevraagd thuis om te kleden en te douchen, anderen moeten op het wisselmoment (voor de training, of juist na afloop) de kleedkamer delen.

Vriendelijk verzoek rekening met elkaar te houden, zeker daar waar kleedkamers korte tijd met 2 teams op met name dinsdag en donderdag moeten worden gedeeld.

Hieronder de aanpassingen tijdens fase 1 en in het bijgevoegde schema het volledig overzicht.

JO8-1 maandag + woensdag: thuis omkleden / douchen
JO9-1 maandag + woensdag: thuis omkleden / douchen
JO9-2 maandag + woensdag: thuis omkleden / douchen
JO13-3 maandag: kleedkamer 16, woensdag: kleedkamer 14
JO13-4 donderdag: thuis omkleden / douchen
JO19-3 dinsdag + donderdag: omkleden kleedkamer 15 (bij JO19-2) /douchen kleedkamer 9
S4 donderdag: omkleden kleedkamer 16 (bij trainers) / douchen kleedkamer 10

Zijn er vragen of lopen jullie tijdens de verbouwing tegen problemen aan, laat dit dan weten bij Ab van Dijk of Hans Post zodat we voor een oplossing kunnen zorgen.

Condubouw