G-kamp in Lettele groot succes
donderdag 26 oktober 2017

Afgelopen weekend is de G-afdeling van S.V. Honselersdijk op kamp geweest. Het weekend in Lettele is heel erg goed bevallen, zo is te lezen in onderstaand verslag van het kamp!

Iedereen vroeg zijn bed uit om op tijd op sportpark De Strijphorst aanwezig te zijn. Wachtend in de kantine met een beker koffie op de bus, gesponsord door de Club van Honsel, die 48 personen naar Lettele zou brengen. Even een foto maken en dan de bus op weg naar Lettele. Dat ging in een heel opgewekte stemming wat de jongens, meisjes en leiding betrof. Al reden Johan en Arjan met de eigen bus naar de kamp bestemming zodat er ook eigen vervoer was om boodschappen te halen. Eenmaal aangekomen werden de jongens en meisjes lekker bezig gehouden. De vier dagen vlogen om en zondagmiddag stond de touringcar weer bij sportpark De Strijphorst waar iedereen moe en voldaan nog even in de kantine van een versnapering genoot alvorens huiswaarts te keren. Met nogmaals onze dank aan de Club van Honsel die het weer mogelijk heeft gemaakt dat de reis naar het Oosten van het land per bus gemaakt kon worden.

Jan de Geus

Zoomin'