Pub-quiz groot succes
zaterdag 14 oktober 2017

Gisterenavonden streden 27 teams voor de felbegeerde eer om de eerste winnaar te worden van de Pub-quiz, georganiseerd door de sponsorcommissie van S.V. Honselersdijk met medewerking van de Quiz-Brothers uit Kwintsheul. De sfeer zat er vanaf het begin goed en er werd door alle teams keihard gewerkt en menig mobieltje maakte gisterenavond overuren om de antwoorden bij elkaar te zoeken. Winnaar werd het team "Lekker Goor" al zat de nummer twee "Ponyclub on Tour" wel zeer dichtbij en moest er zelf een barrage komen wie zich winnaar 2017 mocht noemen.

Naast de pub-quiz werd er rond de klok van 23.00 uur ook nog een verloting gehouden van vijf rondes aan het oude en enige echte Rad gedraaid. De mooie prijzen werden gesponsord door de plaatselijke middenstand en de hoofdprijs (een herenfiets gesponsord door Vincent Vis) ging naar Barry Dukker. Uiteraard was er daarna ook nog een hele gezellige derde helft en kunnen we terugkijken op een hele gezellig avond en de club kan ook weer een mooi bedrag voor de renovatie voor de kleedkamers.

Wij als organisatie willen alle deelnemers, sponsors, kantinevrijwilligers en de Quiz-Brothers bedanken en we gaan dit zeker herhalen volgend jaar.

Sponsorcommissie:
Jack Poot