Voorbeschouwing UVS - S.V. Honselersdijk
vrijdag 13 oktober 2017

Komende zaterdag staat er voor het eerste elftal een uitwedstrijd op het programma bij UVS. In Leiden gaat de formatie van trainer Piet Boon op zoek naar een positief vervolg op de driepunter van afgelopen zaterdag.

De derde competitiewedstrijd van het seizoen werd na een 0-1 achterstand omgezet in een knappe 2-1 overwinning op Voorschoten'97 door doelpunten van Luke Groeneboom en Angelo Zwirs. De thuisoverwinning was een welkome opsteker, aangezien dit betekende dat Honselersdijk de eerste punten van het seizoen mocht bijschrijven.

Zaterdag wacht een op papier lastige uitwedstrijd bij UVS voor de Honselse formatie. De ploegen troffen elkaar twee maal eerder in de historie, beide wedstrijden speelden zich vorig seizoen af. Zowel uit (3-2) als thuis (1-4) ging de Leidse ploeg er met drie punten vandoor. UVS heeft zich met twee overwinningen op rij goed hersteld van de valse start die zij maakte tegen SVC'08. Door overwinningen op Valken'68 en Die Haghe is de ploeg terug te vinden op de 5e plaats.

Op Sportcomplex de Kikkerpolder gaat het vlaggenschip van Honselersdijk zaterdag op zoek naar de eerste, historische overwinning op UVS. De ploeg hoopt te kunnen rekenen op de steun van haar trouwe supporters!

Adres UVS
Sportcomplex Kikkerpolder