Inschrijving PubQuiz gesloten
maandag 9 oktober 2017

Tijdens de PubQuiz van a.s. vrijdag 13 oktober gaan 28 teams strijden om de felbegeerde eer: welk team mag zich een jaar lang het slimste team van S.V. Honselersdijk noemen? Gezien het aantal aanmeldingen is de kans groot dat de PubQuiz een jaarlijks terugkerend evenement gaat worden!

Zoals eerder vermeld, zal er na de quiz ook een loterij met het traditionele rad plaatsvinden. Uiteraard zijn er bij deze loterij ook prachtige prijzen te winnen en deze prijzen zijn allemaal geschonken door de volgende bedrijven.
Vincent Vis en zn. Tweewielers – Heineken – Bleusport – Avilas Sport Centre – Family Treffers – Bakkerij Erwin Scholtes – Slagerij Aad Groenewegen – De Bloemendijk – ATM Part of Renewi – Voetbal on Tour – Sport 2000 - Aad van Marrewijk – Ab van Dijk

Wat valt er zo al te winnen: Entreekaarten voor diversen wedstrijden in de eredivisie van Feyenoord, Ajax, ADO Den Haag en Borussia Dortmund een uitstapje naar Duitsland, een middagje golfen in Rhoon, van de plaatselijke middenstanders wat lekkers voor bij de koffie, borrel of een bloemetje en als klap op de vuurpijl een Damesfiets ter waarde van € 600,00. De opbrengst van de quiz en loterij gaat in zijn geheel naar de renovatie van de kleedkamers van S.V. Honselersdijk.

De volgende 28 teams gaan strijden voor de eer: FC. Knijpgat, Ponyclub on Tour, Lekker Goor, FC white horse, FC Deutschland einz, De Roosjes, Bestuur SVH, Zaagtafel, Gastvrouwen SVH, Athletic Club de Bilbaco, De Droeftoeters, De Hunselaer, TRVDFP, HW slaat weer toe, Soccer Mammies, De Ploerten, "T Hoopie", Heulse Hooligans, Zeuven min één, The Quizkillers, Vlielander, Zijn wij nu zo slim of jullie zo dom, Studenten Bierologie, Einstein, Harrie's Harem, Quizt niet zoveel, (de dikke) van Dalen, Vis Tweewielers.

Om 20:00 is er ontvangst met koffie en om 20:30 gaat de PubQuiz van start!

Namens de sponsorcommissie,
Ab van Dijk