Je profielfoto in de app is ook je spelerspasfoto
vrijdag 22 september 2017

Alle spelende leden opgelet! Om deel te mogen nemen aan wedstrijden is het van belang dat je met een correcte, duidelijke pasfoto in de Voetbal.nl app staat! Alle leden kunnen hun eigen pasfoto in de Voetbal.nl app tot 31 oktober wijzigen. Het is daarbij belangrijk dat de foto goed herkenbaar moet zijn, want je foto in de app is namelijk ook direct je foto voor de spelerspas. De scheidsrechter moet natuurlijk wel kunnen herkennen dat jij het bent. Een pasfoto of een selfie waar alleen jij op staat, zou bijvoorbeeld al goed werken. Zie hieronder enkele voorbeelden van hoe het niet én een voorbeeld van hoe het wel moet.

Lukt het je niet om in te loggen op de Voetbal.nl app? Dan sta je niet met het gebruikte e-mailadres in onze ledenadministratie. Wil je je e-mailadres wijzigen of corrigeren, stuur dan een e-mail naar adreswijziging@svhonselersdijk.nl

Van der Meer verzekeringen