Uitnodiging Instructie Verantwoord Alcoholschenken
maandag 18 september 2017

Op maandag 25 september wordt er een “Instructie Verantwoord Alcoholschenken” aangeboden. Een instructeur zal op een interactieve wijze alle regels en situaties bespreken, die voor jou als barmedewerker noodzakelijk zijn om te weten. Na afloop ontvang je als deelnemer een certificaat.

Het is van belang dat alle barvrijwilligers de regels rondom verantwoord alcoholschenken kennen. En zeker nu we bij S.V. Honselersdijk de huisregels m.b.t. het alcoholgebruik onder de 18 jaar nog eens extra onder de aandacht brengen.

Ik stel het daarom op prijs als er zoveel mogelijk barvrijwilligers tijdens deze instructie aanwezig zijn.
Wanneer: Maandag 25 september 2017
Tijd: 19.45 uur inloop, 20.00 uur aanvang
Waar: In de kantine van S.V. Honselersdijk

Om een inschatting te maken van het aantal aanwezigen, wil ik jullie vragen om je vooraf bij mij aan te melden. Dit kan via kantine@svhonselersdijk.nl

Ik hoop dat ik op jullie aanwezigheid kan rekenen. Tot dan!

Kim van Zanten
Bestuurslid kantinezaken S.V. Honselersdijk