Schrijf je in voor de Pubquiz van vrijdag 13 oktober!
zaterdag 16 september 2017

Vrijdagavond 13 oktober organiseert S.V. Honselersdijk in de kantine een Pubquiz. Op deze clubavond gaan teams van maximaal 6 personen van 18 jaar en ouder met elkaar de strijd aan om de felbegeerde winst. De opbrengst van deze avond gaat in zijn geheel naar de renovatie van de kleedkamers.

Onder leiding van de Quiz Brothers wordt deze spannende strijd om 20:30 uur afgetrapt. Tussendoor is er plaats voor een veelbelovende onderbreking: een loterij met het traditionele kerstrad. Tijdens deze loterij in oude Honselersdijk-stijl kunnen mooie prijzen binnengesleept worden.

Deelname aan de Pubquiz kost €30 per ingeschreven team, uiteraard is het mogelijk om met je elftal, leiders- en/of vrijwilligersclub meerdere teams af te vaardigen. Inschrijven kan via beheer@svhonselersdijk.nl of neem contact op met Ab van Dijk (06-52022350). Na inschrijving ontvang je een mail van Ab met een bevestiging en het rekeningnummer waar je het bedrag, onder vermelding van je teamnaam (!!), naar over kunt maken.

Denk jij met jouw team een gooi naar de overwinning te kunnen doen? Schrijf je dan snel in, want er is plaats voor maximaal 30 deelnemende teams! We zien jullie graag op 13 oktober in een sfeervolle kantine!

Condubouw