Verenigingsman Flip van der Gaag op 68-jarige leeftijd overleden
vrijdag 21 juli 2017

Deze week is het treurige bericht tot ons gekomen dat Flip van der Gaag afgelopen woensdagavond 19 juli is komen te overlijden. Flip is jarenlang zeer betrokken geweest bij de vereniging S.V. Honselersdijk en is uiteindelijk 68 jaar geworden.

Zoals gezegd was Flip van der Gaag zeer betrokken bij de vereniging en zette hij zich jarenlang in als leider en grensrechter van de selectie elftallen van S.V. Honselersdijk. Dit is echter lang niet het enige wat hij voor de vereniging deed. Zo was Flip lange tijd barvrijwilliger, heeft hij een periode de kantine geopend op zaterdagochtend en maakte hij deel uit van de klussenpool. Op het veld heeft hij ook menig seizoen de kleuren van S.V. Honselersdijk verdedigd, waar hij een lange tijd deel uitmaakte van de selectie van de vereniging en voornamelijk uitkwam voor het tweede elftal.

Doordat Flip veel tijd doorbracht op de vereniging, is hij S.V. Honselersdijk gaan zien als zijn tweede huiskamer. Voor zijn overlijden heeft Flip aangegeven dat het zijn wens is dat mensen i.p.v. bloemen een donatie geven aan S.V. Honselersdijk voor de renovatie van de kleedkamers.

Informatie omtrent condoleance / afscheidsdienst zal naar buiten worden gebracht via de overlijdenskaart die dit weekend wordt verstuurd.

Wij wensen de familie, vrienden en betrokkenen veel sterkte toe.

Prins Group