Welkom Youri, Ruben & Angelo
vrijdag 23 juni 2017

Met de niet te missen spelerscarrousel in de regio Haaglanden heeft ook S.V. Honselersdijk een slag geslagen. Van oudsher zijn we een dorpsclub waarin nieuwe spelers worden opgenomen in de groep en zeer snel onderdeel worden van de cultuur en sfeer. Drie nieuwe spelers sluiten zich volgend jaar aan bij de selectie. Hier een korte introductie.

Ruben Hartman – Keeper
Goede keepers heeft S.V. Honselersdijk altijd gehad, Ruben weet dit omdat hij al een periode bij S.V. Honselersdijk gevoetbald heeft! In de C jeugd speelde hij onder trainer Edwin de Zeeuw en leerde hij de vereniging kennen. Een aantal jongens van die lichting komt hij nu weer tegen in het selectievoetbal.

Zijn kwaliteiten vielen al snel op en hij belande bij enkele topamateurclubs in de regio als Excelsior Maassluis en nu de afgelopen zes jaar Westlandia. Ruben omschrijft zich als een meevoetballende keeper met als sterkste punt het coachen. Hij wil graag nog meer ervaring op doen om beter te worden en gaat hiervoor de strijd aan met Boy Heijde en Dahley le Duc.

Youri Riepe – Middenvelder
Een flamboyante nummer 10 met een uitstekende techniek. Dat is hoe we Youri misschien het beste kunnen omschrijven. Hij is sterk in de kleine ruimte en denkt altijd aanvallend. Met trainer Piet Boon aan de lijn is dit een kwaliteit die goed in het tactisch plan past. Youri heeft een verleden bij GDA, Ado den Haag en Westlandia. Hij viel het afgelopen seizoen net buiten de vaste 11 van Westlandia zaterdag en kiest er nu dus voor om bij S.V. Honselersdijk te gaan voetballen om zich te ontwikkelen op fysieke kracht en het afronden van kansen.

Angelo Zwirs – Aanvaller
Van de buren van Quintus stapt linksbuiten Angelo Zwirs over naar S.V. Honselersdijk. Een talentvolle vleugelspeler die het afgelopen seizoen 27 doelpunten maakte voor de groenwitten. Hij speelde zijn hele leven bij Quintus maar is nu toe aan een stap hoger op. Hij ziet het als uitdaging om in de 2e klasse net zo veel te scoren als in de 4e klasse maar weet dat hij daar wat punten voor moet verbeteren. Zo kan hij meer rust bewaren in het veld en zal hij moeten wennen aan het niveau.

Zijn sterke punten liggen in zijn snelheid, actie en harde schot. Hij is op zijn best met snelle uitbraken en kan zowel op links- als rechtsbuiten uit de voeten.

jem-id