SuperSaturday was weer super!
zondag 26 maart 2017

Afgelopen weekend stond er weer een editie van de SuperSaturday op het programma. Inmiddels uitgegroeid tot een zeer drukke en gezellige 3e helft waarin ditmaal senioren 6 aan de organisatorische knoppen mocht draaien. In de volksmond ook wel senioren zeuven - 1 (Ze zijn het er schijnbaar niet zo mee eens dat ze zijn gepromoveerd naar S6). Dit maal was het thema een heuse beachparty en was de aankleding met een cocktailbar en een eigen gebouwde DJ booth door www.steigerhout.nu uitermate geslaagd.

Met DJ Stoefoe achter de draaitafels werd er weer ouderwets tafelgedanst en door het uitblijven van dagjesmensen kon eenieder zich ook weer vrij en gemakkelijk door de kantine bewegen! Menig dansje is er dan ook gewaagd en laten we zo zeggen, dat smaakt nu alweer naar meer! Zet 6 mei dus alvast in de agenda's

Mannen ontzettend bedankt voor jullie inzet, samen maken we de vereniging tot wat het nu is en dat maakt eenieder met een oranje hart dan ook wekelijks TROTS op onze mooie club!

Het nieuwe deurbeleid was even wennen, hierover later meer in een bericht vanuit het bestuur.

Van der Meer verzekeringen