Draag je steentje bij aan de renovatie van onze kleedkamers
woensdag 1 februari 2017

De bouwcommissie is volop draaiende en langzaam maar zeker worden de eerste stappen voor uitvoer gezet. Zoals tijdens de bijzondere ledenvergadering duidelijk besproken is, heeft de club alles en iedereen nodig om van deze grondige renovatie een succes te maken. Ook jij kan letterlijk en figuurlijk je steentje bijdragen en wel met het volgende.

Vanaf zaterdag 4 februari starten we met de eerste inzamelingsactie om de benodigde financiële middelen bij elkaar te verzamelen.

Dit is de eerste actie bij, voor en met de club. Met z'n allen gaan wij ervoor zorgen dat de nieuwe kleedkamers er komen.

Tijdens thuiswedstrijden kan jij als aanwezige supporter de wedstrijdstanden van het eerste elftal raden. Ook kan je een gokje wagen op het aantal gele kaarten voor onze Oranjehemden. We starten hier aanstaande zaterdag mee bij de wedstrijd tegen Sportclub Monster en zullen dit iedere thuiswedstrijd laten terugkomen. Voor €2,- kan je de ruststand en de eindstand invullen. Jeugdleden lopen langs om standen " te verkopen". Deelname is mogelijk tot de 40ste minuut.
In de rust wordt vervolgens bekeken welke mensen het goed hebben, deze gaan door voor de prijs van de dag. Zijn het er meer die het goed hebben, dan zal er geloot worden. De winnaar ontvangt aan het einde van de wedstrijd een leuke prijs.

Laten we er met zijn allen onze schouders onder zetten om aan start van het volgende seizoen een mooie opening te kunnen verrichten!

Meer informatie over deze actie? Voor vragen kan je terecht bij Maikel Middelburg, Trudie van Giessen of Kim van Zanten

jem-id