Afgelastingen dit weekend
vrijdag 20 januari 2017

Van de gemeente Westland ontvingen wij onderstaand bericht: Aan voetbalverenigingen en Consuls KNVB binnen de gemeente Westland. Door de aanhoudende nachtvorst is de hal in velden toegenomen en deze dooit helaas niet weg overdag. Hierdoor hebben wij in overleg met enkele consuls van verschillende verenigingen het besluit genomen om de Natuurvelden Af te Keuren voor dit weekend. Het gebruik van de velden zou veel schade aan de velden toebrengen, oa. afbreken grasplant, en het kan gevaarlijk zijn voor de gebruiker.

Bovenstaande houdt in dat thuis in ieder geval de wedstrijd tussen Honselersdijk JO13-1 en Schipluiden JO13-1 niet doorgaat. Voor wat betreft de uit verenigingen; houd de afgelastingen pagina op de website in de gaten.

Condubouw