S.V. Honselersdijk vraagt aandacht voor ziekte ALS vanmiddag tijdens de wedstrijd tegen HVC'10
zaterdag 10 december 2016

Vandaag is tijdens de streekderby S.V. Honselersdijk tegen HVC’10 ruimte vrij gemaakt in de kantine voor ALS Westland voor de verkoop van het boek “Verhalen voor aan de lijn” van Mart van der Sar.

Dit boek is door Mart van der Sar geschreven met de bedoeling om op originele wijze sponsorgeld te genereren ten behoeve van verschillende Westlandse verenigingen en stichtingen en Stichting ALS Westland is er daar een van. Voor alle doelen is een unieke kaft ontworpen. Heel mooi gedaan. Boten Service Westland sponsort de kosten van het boek ten behoeve van Stichting ALS Westland..

“Verhalen voor aan de lijn” is een bonte verzameling van veelal Westlandse gebeurtenissen. Een twintigtal verhalen en gedichten die Mart van der Sar is tegengekomen omdat hij, heel nieuwsgierig, zijn ogen en oren open had. Veelal humoristisch maar ook serieus of met een dubbele bodem. Geen ingewikkelde verhalen die slecht aflopen.

Het is een mooi boek om cadeau te geven, aan een relatie, als bedankje of als kerstcadeau. De kosten van het boek zijn €10,-. dat geheel ten goede komt aan ALS. Mocht u interesse hebben dan kunt u ook een mailtje sturen naar info@alswestland.nl of bel naar 06 41374113.

Van der Meer verzekeringen