Vooruitblik S1 - HVC '10 1
vrijdag 9 december 2016

Met een beetje fantasie kun je stellen dat Piet Boon morgen als trainer gaat aantreden tegen zijn ouwe club. Immers de Alex Ferguson van Honselersdijk speelde zelf vele jaren in het blauw-wit van het eerste team van v.v. Hoek van Holland dat is gefuseerd met Hoekse Boys. Bovendien is Piet woonachtig in Hoek van Holland en sprak hij met beide besturen om te bepalen waar hij komende jaar aan de slag wilde gaan. De uitkomst is bekend: ook volgend jaar zal Piet de trainer zijn van S.V. Honselersdijk.

Ook opvallend: HVC '10 won afgelopen week van de koploper waar S.V. Honselersdijk verloor van de nummer laatst. Terug van weggeweest. Net als vertrouwd in de jaren 80 hebben we we voor a.s. zaterdag een balsponsor gevonden: Unicum Restaurants & Hotel Elzenhagen uit Poeldijk!

We wensen iedereen een sportieve wedstrijd toe!

Van der Meer verzekeringen