LET OP! Structurele wijziging in openingstijden kantine.
vrijdag 25 november 2016

We moeten zuinig zijn op onze vrijwilligers word er wel eens gezegd. Het 'werk' moet leuk en aantrekkelijk blijven en zodoende liggen alle vrijwilligerstaken dan ook voortdurend onder de loep van het bestuur. De barvrijwilligers op de maandag- en dinsdagavond zijn misschien wel het méést besproken clubje tijdens onze vergaderingen want de woorden 'aantrekkelijk werk' kan je voor deze avond dan ook niet gebruiken. Het verkopen van een handjevol koffie is op deze avonden normaal, echt opwindend werd het pas als iemand met lekkere trek een gevulde koek kwam halen...

Vanwege het uitblijven van 'topavonden' op de maandag en dinsdag hebben we nu besloten om de grote kantine in ieder geval tot en met januari 2017 op de maandagavond gesloten te houden. De kleine ontvangstruimte is open voor het halen van koffie en thee, dit is echter wel zelfbediening. Dinsdag blijft de kantine nog wel open, omdat we even willen aankijken hoe deze proef verloopt zullen we in januari een verder besluit nemen.

jem-id