Zaal 1 gaat a.s. vrijdag bij winst tegen VCS naar 3e ronde
donderdag 17 november 2016

Aanstaandes vrijdag 18 november om 20:30 trapt het vernieuwde 1e zaalteam af om verder te gaan in de beker. Het 2e team van VCS is te gast in de Sosefhal.

S.V. Honselersdijk speelt 2 klassen hoger dan VCS 2. Maar het is toch belangrijk om er vol voor te gaan, omdat de krachtsverschillen klein kunnen zijn. Competitiegenoot Westlandia ondervond dat afgelopen woensdag. In de Pijl verloren zij met 1-5 van WIK die ook in de 1e klasse uitkomen. Net zoals VCS 2……

De beker is ook in het zaalvoetbal een van de kortste wegen naar succes. Het zou toch leuk zijn als S.V. Honselersdijk zaal 1 in mei in de bekerfinales van het zaalvoetbal staan. En in navolging van Heren 2 en Dames 1 zou het leuk zijn als Heren zaal 1 ook naar de 3e ronde gaat.

Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 zullen Bjorn & Luca van Nierop optreden. Vorige wedstrijd zorgde hun optreden voor een super gezellige sfeer in de kleine kantine. A.s. vrijdag gaan ze dat nog eens dunnetjes over doen.

Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Prins Group