Zaal 1 vrijdag thuis tegen Zvv Den Haag
woensdag 9 november 2016

Aanstaande vrijdag 11 november om 20:30 trapt het vernieuwde 1e zaalteam af om de 1e periodetitel te behalen. De oude ploeg van speler/coach James Dhanai is te gast in de Sosefhal. Door puntverlies van diverse concurrenten is de voorsprong voor S.V. Honselersdijk na 6 wedstrijden opgelopen tot 5 punten.

Toch moet S.V. Honselersdijk elke wedstrijd er vol voor gaan. In geval van verslapping is zaal 1 kwetsbaar, de 1e helft tegen Westlandia, met een 4-0 achterstand, sprak boekdelen. Het uit de Eredivisie gedegradeerde Zvv Den Haag zal ook een lastige opponent zijn. De ploeg staat in de middenmoot, maar maakt het menig tegenstander lastig.

Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 zullen Bjorn & Luca van Nierop optreden. Vorige wedstrijd zorgde hun optreden voor een super gezellige sfeer in de kleine kantine. A.s. vrijdag gaan ze dat nog eens dunnetjes over doen.
Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek.

De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Van Dijk Brouwer Installatietechniek