Gratis naar Oranje vrijdag? Reserveer nu je kaarten! Nog 6 plekken beschikbaar!!
vrijdag 7 oktober 2016

Horeca leverancier Sligro heeft voor S.V. Honselersdijk 30 entreekaarten beschikbaar gesteld voor a.s. vrijdag 7 oktober de WK kwalificatie wedstrijd Nederland - Wit-Rusland. De wedstrijd wordt gepeeld in de Kuip in Rotterdam en begint om 20.30 uur, de terugkomst is direct na de wedstrijd.

Nederland

Wit-Rusland

Om 18.00 uur verzamelen we op het parkeerterrein van S.V. Honselersdijk en we gaan dan met een bus van De Roo naar de Kuip, kosten voor de bus is € 10,00 p.p.

Opgeven kan bij ondergetekende via beheer@svhonselersdijk.nl , je krijgt van ondergetekende een bevestiging als er een kaart voor je is gereserveerd. Per aanvrager kunnen maximaal 4 entreekaarten worden aangevraagd.

Ab van Dijk

Sosef & v/d Knaap