S.V. Honselersdijk houdt open talentendag Zaalvoetbal jeugd
maandag 3 oktober 2016

S.V. Honselersdijk heeft met de komst van diverse bekende voetballers het zaalvoetbal in het Westland weer op de kaart gezet en wil hier nu ook de jeugd van mee laten profiteren. Zaalvoetbal is populair onder de jeugd en is tegenwoordig ook onderdeel van de opleiding bij de grote betaald voetbalclubs. Voor het verbeteren van de techniek, balgevoel en handelingssnelheid is zaalvoetbal van toegevoegde waarde.

Op 7 oktober is er voor elke jeugdvoetballer of voetbalster de mogelijkheid om mee te doen aan de open talentendag zaalvoetbal. Onder leiding van gediplomeerde zaalvoetbaltrainers en bekende voetballers, zoals ex- Feyenoord speler Wesley Verhoek, kan de jeugd tussen 5 en 18 jaar kennis maken met het zaalvoetbal.
Vrijdag 7 oktober om 16:00 uur is de Sosefhal in Honselersdijk dus “the place to be” voor alle jeugdige voetballers/sters. Geef je wel even van te voren op bij zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl.

We willen graag je voor- en achternaam, leeftijd, telefoonnummer en huidige vereniging (indien van toepassing) weten. Aanmelden kan tot 5 oktober 20:00 uur.

Condubouw