Rabobank Clubkas campagne weer van start
maandag 26 september 2016

De Rabobank organiseert ook dit jaar weer de Rabobank Clubkas Campagne. Leden van de Rabobank kunnen geld verdienen voor onze club door te stemmen op Sport Vereniging Honselersdijk. De Rabobank Clubkas Campagne 2016 vindt plaats van 27 september t/m 10 oktober 2016.

De Rabobank Clubkas Campagne werkt als volgt. Rabobank Westland stort elk jaar een bedrag in de pot van de Rabobank Clubkas Campagne. Via de website van de Rabobank kunnen leden stemmen op hun favoriete club. Ieder lid krijgt vijf stemmen. Hij of zij mag maximaal twee keer op dezelfde vereniging stemmen. Het bedrag in de pot wordt gedeeld door het aantal stemmen. Hoe meer stemmen voor onze vereniging, des te hoger het bedrag dat naar onze clubkas gaat!

Steun S.V. Honselersdijk en breng dus het maximale aantal stemmen uit op onze vereniging in de Rabobank Clubkas Campagne!

Zoomin'