Voorlopige indeling C3 en C4 2016-2017 bekend
vrijdag 3 juni 2016

Zoals eerder gemeld is het voor komend seizoen uiterst lastig om de teamindeling voor de C-sectie rond te krijgen. Voor vijf teams zijn er te weinig spelers en voor vier teams eigenlijk net teveel. Gezien de ervaringen van de afgelopen seizoenen is de enige mogelijkheid om toch vier teams te formeren. Ook de teams uit de D-sectie zitten ruim in de spelers zodat er nauwelijks mogelijkheden zijn om het aantal spelers per C-team te verkleinen door het aanvragen van dispensaties. De enige mogelijkheid is op dit moment dat er enkele (tweedejaars) spelers door willen schuiven naar de B3, die voor komend seizoen mede door een aantal afmeldingen nog wel spelers kan gebruiken.

De selectie van de C is inmiddels enkele weken in training en de teamindeling voor de C1 en C2 zal na de laatste oefenwedstrijden van volgende week bekend worden gemaakt. Bij de indeling van de overige elftallen is er naar gestreefd om deze zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de diverse beoordelingen van trainers, leiders en scouts.

De teamindeling van de C3 en de C4 zoals hieronder weergegeven heeft zoals altijd een voorlopig karakter omdat er in de komende periode door aan- of afmeldingen of andere redenen nog wijzigingen kunnen plaatsvinden. Mochten er dus nog aanmeldingen of afmeldingen aankomen, geef dat dan zo snel mogelijk door aan de Ledenadministratie.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek