Contributiehoogtes 2016-2017 ingesteld
woensdag 1 juni 2016

De contributies zijn voor het aankomende seizoen geïndexeerd, wat neerkomt op een verhoging van 2 euro ten opzichte van seizoen 2016-2017. De contributieshoogtes voor 2016-2017 zijn te vinden op de pagina van de Ledenadministratie. George Luiten heeft het deze periode druk met het doorvoeren van alle mutaties voor het aankomende seizoen. In juni moeten alle wijzigingen voor het aankomende seizoen verwerkt zijn in het systeem. Eind juni wordt de automatische incasso voor de contributies van 2016-2017 naar de bank gestuurd. Zorg er dus voor dat je eventuele mutaties voor het aankomende seizoen zo snel mogelijk doorgeeft aan de ledenadministratie. Het doorgeven van wijzigingen gaat ook digigaal via de pagina van de Ledenadministratie.

Prins Group