Leiding G-afdeling te gast bij The Harbour Club
maandag 14 maart 2016

Alle leiders van de G-afdeling van S.V. Honselersdijk en bestuurslid Hugo waren zaterdagavond uitgenodigd voor een etentje bij The Harbour Club in Scheveningen. Helaas konden Aad en Jolanda niet, maar met 12 personen werd afgereisd naar de Scheveningse haven. Waar wij hartelijk werden ontvangen door de familie De Jong, waarvan de jongste zoon in de G2 van S.V. Honselersdijk speelt. Boven stond een tafel gereserveerd voor het Westlandse gezelschap met een prachtig uitzicht op de zaal beneden en kon een gedeelte van de keuken gezien worden. Eerst een drankje, vervolgens een voorgerecht, een maaltijd met keus uit kabeljauw of steak, een nagerecht en koffie tot besluit werd het een lange en gezellige avond. Met een uitstekende maaltijd die een bezoek meer dan waard is en zeker door ons overwogen zal worden als wij een keer uit eten willen gaan. Namens de leiding van de G-afdeling van S.V. Honselersdijk willen wij de familie De Jong hartelijk bedanken voor deze uitnodiging in hun restaurant. Wij hebben er volop van genoten.

De leiding van de G-afdeling van S.V. Honselersdijk.

Zoomin'