Prijzen winnen bij Albert Heijn
donderdag 3 maart 2016

Van maandag 29 februari tot en met zondag 10 april vindt het AH Koornneef Prijzenfestival plaats. U maakt kans op meer dan 400 prijzen! Dit jaar wordt er onder andere een Mini Cooper verloot. Ook gaat er een 4-daagse citytrip voor twee personen naar New York uit inclusief vlucht, hotel en €500,- shoptegoed! Kijk voor alle prijzen op www.ahkoornneef.nl/prijzenfestival.

Bij elke twintig euro aan boodschappen ontvangt u een lot met een unieke code. Door de code op www.ahkoornneef.nl/prijzenfestival te activeren maakt u kans op één van de hoofd- of weekprijzen. De winnaars van de weekprijzen worden elke volgende maandag bekend gemaakt. De winnaars van de hoofdprijzen en de winnaars van de weekprijzen van de laatste actieweek worden dinsdag 19 april bekend gemaakt. De codes kunnen tot en met zondag 17 april worden geactiveerd.

Van der Meer verzekeringen