Sosefhal met ledverlichting
vrijdag 26 februari 2016

Als een van de eerste sporthallen in het Westland beschikt de Sosefhal vanaf deze week over ledverlichting. De oude, grote lichtbakken met de tl-buizen zijn verleden tijd en dat geeft alleen al veel extra licht in de hal. Er is gekozen voor de Veko lichtlijn Led Sport IP 20 met een minimale lichtopbrengst van 400 lux, de drie lichtlijnen worden aangestuurd door bewegingsmelders. Dat betekent in het vervolg dat de lichten alleen nog branden als er gesport wordt in de hal en dat zal een behoorlijke besparing opleveren op de energienota. Nu gebeurde het vaak dat de lichten bleven branden, zonder dat er nog gesport werd in de Sosefhal.

Installateur P. Zwinkels Elektro BV - de huis elektricien en tevens lid van onze business club De Club van Honsel heeft deze klus uitgevoerd naar ieders tevredenheid mogen we wel zeggen. Naast het vervangen van de verlichting heeft de hal op diversen plaatsen ook een likje verf gekregen, heeft er ook een grote schoonmaak plaats gevonden in de hal en zijn de negen lege plekken opgevuld met nieuwe halsponsors.

Met dank aan de groep doordeweekse vrijwilligers die zich weer van hun aller beste kant hebben laten zien!

jem-id