Het programma van vandaag
zaterdag 30 januari 2016

Het programma van vandaag is, het zult u niet verbazen, vooral in het water gevallen gezien de vele afgelastingen. Er zijn nog wel wat wedstrijden te zien op het programma en die zullen bijna allemaal op kunstgras worden afgewerkt.

De volgers van ons eerste elftal kunnen afreizen naar Maasland, want bij afkeuring van het hoofdveld wordt er uitgeweken naar het kunstgrasveld aldaar. De degradant van de tweede klasse had een stroeve start, maar heeft uit de laatste 3 wedstrijden 7 punten gescoord. Van de reeds gespeelde 8 thuiswedstrijden wonnen de Maaslanders er 4. Ons eerste heeft in 2016 al 10 keer gescoord en heeft van de 8 uitwedstrijden er slechts 1 verloren.... interessant. Hoe dan ook: paraplu mee en veel plezier gewenst.

Condubouw