Informatieavond ´Bijeenkomst Eerste Hulp Bij Sport
vrijdag 29 januari 2016

Vrijdag 12 februari om 19:30 opent de kantine van S.V. Honselersdijk haar deuren om leiders, trainers, ouders, vrijwilligers en bestuursleden te informeren over EHBO op en rond het veld.

De avond wordt georganiseerd door Els Vermeer van ELVE en ze wordt daarbij geassisteerd door Dolf Joling, Sandra Hoek en Patricia van Os. Zij zijn op zaterdagochtend veelal aanwezig op het sportpark om de EHBO te verzorgen. Het team heeft gemerkt dat nog niet iedereen op de hoogte is van hun aanwezigheid en er blijken ook nog wel is vragen te zijn over spelers die geblesseerd raken tijdens wedstrijden.

Wat is het doel van deze informatiebijeenkomst?

- De aanwezige van deze interessante avond meer kennis mee te geven om te weten hoe te handelen bij een ongeluk op het veld of in het gebouw (hal-kleedkamer-kantine).

- Om te horen vanuit de zaal waar met in de praktijk vaak tegen aanloopt bij een blessure of ongeluk op het sportpark, weet iedereen de weg naar de juiste personen?

- Aanwezigen meer betrekken bij de EHBO

Onderwerpen die aanbod komen zijn:

- Bewustzijnsstoornissen
- Reanimatie AED
- Ademhalingsproblemen
- Botbreuk en verstuiking
- Wondverzorging

Aanmelden voor deze avond:

- Bij Ab van Dijk, via beheer@svhonselersdijk.nl of 06-52022350.

Prins Group