De Club van Honsel Zaalmix Toernooi 2015
zondag 3 januari 2016

Woensdag 30 december was het jaarlijkse zaalmix toernooi voor onze D jeugd. Na jaren lang gesponsord te zijn door Steringa (nogmaals bedankt!) heeft dit jaar De Club Van Honsel de kosten voor hun rekening genomen genomen; BEDANKT!

In totaal 8 teams begonnen om 16.00 uur aan een, wat later bleek, historische middag. Alle grote teams uit de Premier League waren aanwezig; Southampton, Liverpool, Arsenal, Chelsea, Manchester United, Newcastle United, Manchester City en Tottenham Hotspur. De omstandigheden waren ideaal en de tribune zat vol.

De poule wedstrijden waren ongemeen spannend. In poule B ging de 1e en 2e plaats uiteindelijk op doelsaldo! De finale wedstrijden voor plaats 3 t/m 8 waren stuk voor stuk echte finales. Soms moesten penalty’s uitmaken wie de winnaar werd.

Voor de finale kwamen Piet Boon & Roy Kortsmit (Keeper Sparta 1) speciaal langs om Quinten v.d. Helm te huldigen. Tijdens het laatste Westlandse kampioenschap in de zaal was Quinten de beste keeper van het toernooi! De finale ging tussen Tottenham Hotspur & Manchester City. Om de spanning voor de jongens en het publiek wat op te voeren kwamen de twee teams & leiders oplopen terwijl de tune van de Champions League uit de speakers klonk. City kwam snel voor en rook de overwinning, maar de Spurs kwamen knap terug. Het werd een echte finale; fanatieke spelers, coaches, spel op ’t scherpst van de snede en …………………. 1-1 als eindstand. De Spurs maakte een mooi goal in de verlenging en gingen er met de eer vandoor! Gefeliciteerd mannen!

We willen de vaders & moeders nogmaals bedanken voor hun hulp achter en voor de bar. Verder willen we alle 14!! (B & C) jeugdleden bedanken. Mede dankzij jullie is het een geweldig toernooi geworden! Dat is waar we bij S.V. Honselersdijk voor staan; ER SAMEN ER EEN SUCCES VAN MAKEN.
De organisatie

Condubouw