Oproep: Laat onze coaches en leiders niet in de kou staan!
zondag 13 december 2015

Het wordt weer kouder….. Mutsen, wanten en sjaals worden uit de kast gehaald. En ook het dragen van een warme winterjas is op dit moment geen overbodige luxe. Om de leiders en trainers van onze club een warm hart (en lichaam) toe te dragen, heeft De Club Van Honsel vorig seizoen ruim 100 donkerblauwe coachjassen aan S.V. Honselersdijk gesponsord.

Per elftal zijn er aan de leiders en trainers die in weer en wind in touw zijn voor onze club coachjassen beschikbaar gesteld. De coachjassen zijn en blijven eigendom van S.V. Honselersdijk. Echter hebben we gemerkt dat er op dit moment nog mensen met een coachjas rondlopen, die dit seizoen geen leider of trainer meer zijn. Hierdoor komen we coachjassen te kort en moeten we huidige leiders en trainers teleurstellen en in de kou laten staan. Uiteraard is dit niet de bedoeling.

Daarom doen we bij deze een oproep aan alle mensen die nog in het bezit zijn van een coachjas, terwijl ze geen leider of trainer zijn. Willen jullie deze z.s.m. inleveren bij Ab van Dijk!!

Zoomin'