Portretrecht
zaterdag 19 september 2015

Beste S.V. Honselersdijk lid, ouder(s)/verzorger(s),

Je bent vandaag gefotografeerd voor de S.V. Honselersdijk-sportplaatjesactie in samenwerking met Albert Heijn Koornneef. De foto die gemaakt wordt, zal uitsluitend gebruikt worden voor deze unieke plaatjesactie. Jullie hebben reeds een papieren versie van deze boodschap ontvangen voorafgaand aan het maken van de foto.

Door jezelf te laten fotograferen, doe je voor deze actie afstand van je portretrecht en geef je dus toestemming om de foto te laten gebruiken voor deze plaatjesactie.

Ben jij (of eventueel je ouders) toch nog van mening dat jouw foto niet opgenomen moet worden in de plaatjesserie van onze club, dan dien je dit binnen 1 week na de fotosessie kenbaar te maken bij de clubcoördinator van S.V. Honselersdijk:

Rick Post
pr@svhonselersdijk.nl

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bestuur S.V. Honselersdijk

jem-id