Afspraken gebruik sportpark en sporthal
vrijdag 11 september 2015

Het blijkt nodig te zijn om afspraken te maken over de manier waarop we met ons sportpark en de sporthal om moeten gaan. Hierbij de afspraken:
• Alleen één zaterdag per jaar kan de jeugd in de sporthal én kleedkamers komen, namelijk tijdens het jaarlijkse Kerstrad in december. Op overige dagen is dit niet mogelijk en wordt dit niet toegestaan (dus ook niet tijdens de SuperSaturday).
• Eten & drinken op de tribune is toegestaan. Dit kan alleen zo blijven als je bij vertrek je rommel in de daarvoor bestemde blauwe afvaltonnen gooit.
• Uiteraard mag er gevoetbald worden op de kunstgrasvelden, mits deze beschikbaar zijn.
Ruim je rommel op door het in de daarvoor bestemde blauwe afvaltonnen te gooien, wanneer je klaar bent met voetballen.
• Spreek elkaar aan wanneer je ziet dat iemand zich niet aan de afspraken houdt. Vind je het moeilijk om er iets van te zeggen, vraag dan hulp aan een volwassene.
• Als de hekken gesloten zijn, mag je niet voetballen op de velden of rondlopen op het sportpark.
• Wanneer je je niet aan de afspraken van onze club kunt houden, moet je er rekening mee houden dat je acties vanaf heden een vervolg kunnen krijgen (denk aan het schorsen van een wedstrijd). Help elkaar daarom om je aan deze regels te houden.

Sosef & v/d Knaap