Selectie sluit voorbereiding af in Cafe Bij ’t Hof
donderdag 3 september 2015

De selectie speelden afgelopen zaterdag haar laatste wedstrijden van de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2015-2016. Deze werden beide positief afgesloten. Na de wedstrijd van het eerste elftal werd iedereen om 18.00 uur verwacht bij het kersverse lid van de Club van Honsel, Café Bij ’t Hof. Spelersraadlid Robbin Wesstein opende om 18.30 officieel het heerlijke buffet bestaande uit Saté en Spareribs. Dit gaf een ieder de gelegenheid om onder het genot van een hapje en een drankje, onderling de voorbereiding te evalueren en vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen. Deze begint aankomende zaterdag 5 september met een uit wedstrijd tegen Die Haghe.

Terugkijkend op een geslaagde avond willen wij Cafe Bij ’t Hof in de persoon van Wessel van Staalduinen bedanken voor de gastvrijheid. Daarnaast gaat onze dank uit aan de Feestcommissie, bestaande uit Robbin Wesstein en Nigel Hendriks, voor de organisatie. Het was een top avond! Wij als selectie kijken uit naar het nieuwe seizoen en hopen weer te kunnen rekenen op de steun van onze supporters! Tot zaterdag bij Die Haghe.

Condubouw