Nieuwe website!
woensdag 29 juli 2015

Zoals je ziet is de website vernieuwd! Van de buitenkant lijkt het slechts op een kleine opfrisbeurt, maar onder water is er de afgelopen maanden hard gewerkt om de hele website helemaal opnieuw te bouwen op basis van de nieuwste technieken.
Daarbij is de website persoonlijker en interactiever geworden, en is hij ook geoptimaliseerd voor gebruik op mobiele telefoons en tablets, zonder te hoeven zoomen/scrollen (ook wel bekend als responsive webdesign).

Vanaf nu is het mogelijk om jouw (favoriete) team in te stellen (klik op jouw elftalpagina op Instellen als mijn team). Dit zorgt ervoor dat op de homepagina jouw standen altijd worden getoond, en dat jouw team in uitslagen en het wedstrijdprogramma extra opvalt. Ook kan je vanuit het wedstrijdprogramma bij uitwedstrijden direct het adres van de accomodatie in Google maps openen, en worden wedstrijden opgelicht op het moment dat ze gespeeld worden.

Enkele andere nieuwe features:
- Nieuwe leden kunnen zich nu ook via de website aanmelden, in plaats van via een PDF formulier.
- De menustructuur is wat logischer opgebouwd.
- Wedstrijdprogramma en uitslagen volledig geïntegreerd
- Naast de Facebook like-knop, kunnen nieuwsberichten nu ook via Twitter en Google+ worden gedeeld.
- Er is betere integratie met social media, er wordt bv. op Twitter nu bij nieuws ook een foto en samenvatting getoond zodra een bericht wordt gedeeld.
- Op nieuwscategorieën doorklikken om al het recente nieuws in die categorie te lezen.
- SchaduwCoach geautomatiseerd: scores direct na de wedstrijd bijgewerkt.

Als gevolg van deze ontwikkelingen is helaas de App van Dijk tijdelijk niet meer werkend. Deze zal in de loop van de komende weken worden bijwerkt, na het updaten zal deze weer werken zoals voorheen.

Het was een hele operatie en we hebben er alles aan gedaan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht je toch nog ergens tegen een probleem aan lopen of iets missen, stuur dan een mailtje.
Wijzigingen in de elftalpagina's kunt u doorsturen naar de webredactie.

Van der Meer verzekeringen