Update Schaduwcoach: Bonuspunten zijn verdeeld
donderdag 16 april 2015

De kampioen van dit seizoen is bekend en daarmee vielen er deze zaterdag dus niet 7 punten te verdienen maar in totaal zelfs 14 punten. Een mooie aanleiding om de schaduwcoach weer bij te werken. Met nog vier wedstrijden te gaan begint het er nu om te spannen in de strijd om de titel “Schaduwcoach 2014-2015”. Zouden we dit jaar dan toch echt voor het eerst een vrouwelijke schaduwcoach gaan krijgen. Al vanaf het begin van dit jaar ligt Marjo op kop en zij weet deze voorsprong het hele seizoen al te bestendigen. De voorsprong van Marjo op de nummer twee (Rob Noordermeer) is inmiddels opgelopen tot 9 punten. Zowel Marjo als Rob pakten deze laatste speelronde de volle 14 punten door zowel de uitslag (1-1) als het kampioenschap van KMD juist te voorspellen.

Maar alles is nog mogelijk. Met nog vier wedstrijden te spelen en met nog één bonusvraag voor 7 punten, zijn er in totaal dus nog 35 punten te verdelen. Het kan dus nog alle kanten op. Omdat het einde van de competitie nu gestaag in zicht komt en de spanning voor de titel dus ook langzaam maar zeker oploopt, mag u vanaf nu wekelijks op de donderdag een update van de stand van ons verwachten!

Voor de volledige stand, zie de pagina van de Schaduwcoach.

jem-id