Onze club is … schoon!
woensdag 25 februari 2015

Zou het niet vanzelfsprekend moeten zijn dat alle kleedkamers en de tribune schoon worden achtergelaten? Gelukkig wordt dit vaak goed gedaan, en willen we de aandacht graag geven aan de positieve voorbeelden daarvan.

De afgelopen periode hebben we met de groep van SVH Onze club nagedacht over een positieve actie in onze vereniging. We hebben gekozen voor Onze club is schoon!

Dat betekent dat we in de maand maart extra positieve aandacht willen geven aan schoongemaakte kleedkamers. De kleedkamers worden schoon achtergelaten door het team.

In de maand maart kunnen alle teams foto’s van schoongemaakte kleedkamers mailen. De origineelste foto wordt aan het eind van de maand gekozen en het winnende team ontvangt een leuke prijs.

Ons doel: Dat leden van onze club zien dat er veel goed gaat, en dat we elkaar aanspreken als er iets verbeterd kan worden.

Elk team kan de originele foto maken na een thuiswedstrijd en mailen naar plezierenrespect@svhonselersdijk.nl

Kortom:
1 Laat de kleedkamer na een wedstrijd schoon achter.
2 Maak met het team een originele foto van de schoongemaakte kleedkamer.
3 Mail de foto plezierenrespect@svhonselersdijk.nl

Alvast bedankt,
De leden van SVH Onze Club.

Van der Meer verzekeringen