Technisch Coördinator eerste stap naar nieuw technisch beleid
dinsdag 17 februari 2015

S.V. Honselersdijk is druk bezig om de technische commissie te herstructureren. Met onder andere aanvulling en advies vanuit de technische staf en bezoeken aan andere verenigingen is er een geraamte gevormd. De beslissing om een Technisch Coördinator aan te stellen is de eerste grote stap in de nieuw te varen koers van S.V. Honselersdijk.

Deze Technisch Coördinator zal samen met de drie Technisch Commissie leden en het Hoofd TC verantwoordelijk zijn om het, door het bestuur opgestelde beleid, uit te voeren. Er wordt één TC-lid verantwoordelijk voor de E en F sectie, één TC-lid voor de B, C en D. En één TC-lid voor de A sectie en senioren 1, 2 en 3.

De grootste verandering zal zijn dat er enkel voetbal gerelateerde taken bij de nieuwe TC komen te liggen en alle overige zaken geregeld gaan worden door de hoofdleiders en andere commissies.

jem-id