Vooruitblik op morgen
vrijdag 12 december 2014

Morgen wordt de laatste echte voetbalzaterdag van 2014 vermoeden wij. En met het woord echte blikken we alvast voorzicht vooruit naar volgende week, waar slecht een paar wedstrijden zijn geprogrammeerd naast het kerstrad. Morgen dus nog "een volle bak" als we een blik werpen op het programma: 17 thuiswedstrijden. Hiervan zijn er op voorhand al 2 nog niet zeker of deze doorgaan: die van de selectie-efltallen 2 (11:30 uur tegen Excelsior Maassluis 3) en 1 (14:30 uur tegen Duindorp S.V. 1) beide op veld 1.

We raden iedereen dan ook aan om nogmaals de pagina over afgelastingen te lezen en vanaf morgenochtend de afgelastingen in de gaten te houden.

Hoe dan ook: goede zin en een paraplu mee. Tot ziens op de Strijphorst (we kunnen nog een paar helpende handen aan de bar gebruiken) en veel plezier!

Prins Group