Vooruitblik S1 - Quick Steps 1
vrijdag 28 november 2014

Het gaat niet best dit seizoen met de prestaties van het eerste elftal. De afgelopen 7 wedstrijden werden niet gewonnen: de laatste 3 werden verloren en daarvoor nog eens 4 keer gelijk gespeeld. Dat zagen we dan weer niet afgelopen week, waar koploper KMD het in Wateringen behoorlijk lastig is gemaakt. Morgen een nieuwe kans op een driepunter. Op bezoek komt het Haagse Quick Steps. Een wedstrijd in de kelder van de derde klasse B. Ons eerste op plaats 12 (8 uit 10, doelsaldo -8) tegen Quick Steps op plaats 13 (8 uit 10, doelsaldo -10). En ook nog eens de minst scorende aanval tegen de op 1 na meest kwetsbare verdediging.

De pupil van deze week is Stan van der Knaap. We hopen dat hij een gezellige middag heeft en er ook nog wat van opsteekt. Hier zijn profiel:

Naam: Stan v.d. Knaap
Leeftijd: 11 jaar
Opleiding: Ik zit op het Startblok in groep 8
Elftal: Ik speel in de D3
Later word ik: Profvoetballer
Mijn favoriete profclub is: Ajax
Mijn favoriet profvoetballer is: Messi
Mijn favoriete trainer is: Ed van Marrewijk
Mijn sterkste punten zijn: Scoren
Op welke plaats speel je: Linksvoor
Mijn mooiste voetbalmoment is: Kampioen met de E5