Club van Honsel op bezoek bij KUBO
zondag 16 november 2014

Vrijdagavond 14 november was De Club van Honsel te gast bij KUBO in Monster. Gastheer Peet van der Kraan en gastvrouw Saskia van der Kraan zorgden voor een uitstekende ontvangst van de groep businessclub leden met hun partners. Peet van der Kraan, financieel directeur en Ron Arensman, technisch directeur, leidden beide een deel van de groep door het indrukwekkende nieuwe kantoorgebouw en de productiehal van KUBO.

Onderweg kregen we een helder beeld voorgeschoteld van deze wereldspeler van formaat op het gebied van kassenbouw. De internationale allure en professionaliteit zie je overal terug in het bedrijf. Van de clean desk policy, de mogelijkheden van 3D printen, het scrummen in de productiehal, het werken met Lean op de bovenste verdieping tot de prachtige muurtekening in de ontvangstruimte, de vliegtuigelementen en de wereldbollen die door het gebouw heen rollen.

Dat het bedrijf met Westlandse roots ook oog heeft voor de geschiedenis blijkt uit de mooie naslagwerken in de wachtruimte op de directievloer. Het laat zien dat de oprichters van dit trotse familiebedrijf vroeger ook al goed wisten dat authenticiteit er toe doet bij het internationaal zaken doen.

Met veel passie en enthousiasme vertelden Peet en Ron alles wat we maar wilden weten over KUBO. De Club van Honsel heeft volop inspiratie op kunnen doen. Na afloop van de boeiende toer was er tijd voor een gezellige borrel met heerlijke versnaperingen. Alex Prins bood de mannen van staal een mooie kist met groenten en fruit aan. Bedankt Peet, Saskia en Ron voor de leuke avond!

Foto 1: Bedrijfsbezoek bij KUBO goed bezocht door Club van Honsel
Foto 2: Alex bedankt Peet voor de inspirerende avond bij KUBO
Foto 3: Ron Arensman, man van staal, leidde een deel van de groep door het prachtige nieuwbouwpand van KUBO
Foto 4: Het bleef nog lang gezellig bij de bedrijfsborrel van KUBO