Vooruitblik op morgen
vrijdag 14 november 2014

Morgen wordt het volgens de KNMI een herfstdag. Helemaal in lijn met de tijd van het jaar. En dat betekent ook dat er, helemaal in lijn met de gebruikelijke voetbalcompetitie, gevoetbald gaat worden op De Strijphorst. Er staan wel 19 thuiswedstrijden op het programma.

Van de selectie elftallen speelt het eerste een uitwedstrijd bij Maasdijk en speelt het tweede thuis (11:30 uur, veld 1) de eerste knock-out ronde van het bekertoernooi. Het derde moet winnen (12:30 uur, veld 3) om zo lang mogelijk in de race te blijven van het kampioenschap in de vierde klasse (hetzelfde niveau als het vierde en het vijfde).

Een greep uit de wedstrijden:
De E3 is ongeslagen koploper en start rond 08:30 uur, ook de D1 is koploper en speelt vanaf 09:00 uur op veld 1, de C4 won met de maximale het bekertoernooi/najaarscompetitie en heeft vervolgens 2 keer verloren. Zij starten 11:00 uur. Ook de E6 heeft de 100% score; ze starten om 09:30 uur op veld 3. De F1 speelt vriendschappelijk. De D4 wil vanaf 10:30 de eerste punten van het seizoen gaan behalen! De G3 zal de ongeslagen koploper punten willen afsnoepen. S10 (het tiende!) zal na 5 opeenvolgende nederlagen in hun 6e wedstrijd eens punten willen halen. Vanaf 14:00 uur te zien op veld 3. S5 (het vijfde) verloren afgelopen week voor het eerst en wil revanche in de race naar het tweede kampioenschap op rij. Ook de A3 ligt nog op koers voor het kampioenschap. Morgen ze zien vanaf 14:30 uur op veld 3.

Kortom: paraplu, goede zin en gezelligheid meebrengen en we zien u graag op de Strijphorst (binnen en / of buiten). We wensen iedereen veel plezier.

Van der Meer verzekeringen