Huldigingen tijdens de Ledenvergadering
maandag 3 november 2014

Afgelopen vrijdag was de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Het doet goed om te zien dat de kuil zich jaarlijks weer vult met vele leden die zo hun betrokkenheid bij de vereniging tonen. Er stonden geen spannende punten of zware besluiten op de agenda, dus het formele gedeelte was alweer snel achter de rug.

Willem de Bruijn en Barry v/d Ende hebben een mooie presentatie gegeven over het Trainingsondersteuningsteam dat ze samen met Gertjan Sosef hebben opgestart. Het doel is het leveren van een bijdrage aan de hoofddoelen van het jeugdplan en de daaraan verbonden subdoelen. Het gaat erbij om het ondersteunen en begeleiden van de startende trainers die op de jongste jeugdteams aan de slag te gaan, zodat alle spelers plezier beleven aan de voetbalsport waarbij iedereen kan presteren op het voor hem of haar best geschikte niveau. Doel is daarbij ook om beginnende trainers die soms nog erg jong zijn en nog geen bagage goed te begeleiden zodat het trainen ook leuk is en blijft voor de beginnende trainer.

Daarna was het tijd voor de huldigingen. Naast de leden die 25 en 40 jaar lid zijn van de vereniging, konden we dit jaar voor het eerst ook de leden van het eerste uur huldigen met hun 50-jarig lidmaatschap. Cor de Hoog en Leen Lindhout namen het speciale jubileumspeldje in ontvangst (foto 1 en 2). Ben v/d Eijk was helaas verhinderd.

Tijdens het jubileumfeest eerder dit jaar werden René Herrewijnen en Kees Lobert al benoemd tot lid van verdienste. Tijdens deze Ledenvergadering werden deze benoemingen ook formeel bekrachtigd (foto 3 en 4).

Tot slot heeft het bestuur en de Ledenvergadering Henri Valstar bedankt voor vele jaren vrijwilligerswerk waarvan de laatste 12 jaar actief als bestuurslid veld- en accommodatiezaken. Henri werd voor zijn inzet en vele jaren in het bestuur benoemd tot Lid van Verdienste en kreeg een mooi horloge met SVH-logo als blijvende herinnering.

We kunnen weer terugblikken op een mooie, soepele en gezellige Ledenvergadering.

Zoomin'