Vooruitblik S1 - Houtwijk 1
vrijdag 10 oktober 2014

Morgen speelt het eerste weer een thuiswedstrijd en na een verlies (0-1 Naaldwijk) en een gelijkspel (2-2 Quintus) wordt er dit seizoen nog gewacht op de eerste winstpartij op De Strijphorst. De opponent is het Haagse S.V. Houtwijk die we nu terugvinden op plaats 2 van de ranglijst door het eerste verlies afgelopen week tegen koploper KMD. Net als afgelopen seizoen doet de tegenstander dus weer mee om de bovenste plaatsen. Het eerste (nog) niet: het staat momenteel op plaats 9 met 6 punten uit 5 wedstrijden.

We gaan het zien: om 14:30 uur is de aftrap. De onofficiele aftrap wordt verzorgd door de pupil van de week. Wietse Noordam uit de D1 is dit keer de pupil (hieronder zijn profiel). We wensen een ieder veel plezier!

Naam: Wietse Noordam
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op De Hoesteen in groep 8
Elftal: Ik speel in de D1