Programma jubileum komende twee maanden
woensdag 9 juni 2004

Programma
In de laatste editie van Strijppraat dit seizoen geeft de Jubileumcommissie alvast het programma door van de komende 2 maanden. Let op de wijziging van aanmelding!

31 juli
Op deze zaterdag is onze vereniging gastvrouw voor de wedstrijd van het Westlands zaterdag elftal tegen het Westlands zondag elftal. Ter gelegenheid van ons 40-jarig jubileum heeft Fevowest deze wedstrijd aan ons toegewezen. De wedstrijd vangt naar alle waarschijnlijkheid aan om 19.00 uur. Wij van de jubileumcommissie bevelen deze wedstrijd van harte aan bij onze leden, vrijwilligers en overige dorpsgenoten. Pikant is vooral het zaterdag-zondag optreden. Afgezien van de vraag wie het meest zal scoren, zijn we vooral benieuwd naar wie met de sportieve eer gaat strijken.

12 en 14 augustus
Op de avonden van deze dagen wordt het TELAKO-toernooi gespeeld. SV Honselersdijk ontvangt dan – traditiegetrouw – een drietal gerenommerde voetbalverenigingen uit de regio. Dit toernooi behoeft geen nadere toelichting. Wetend dat de voorbereidingen achter de schermen worden getroffen door Jan ter Laak en Ab van Dijk, mag het duidelijk zijn dat ook deze aflevering van TELAKO een sportief, spannend en gezellig verloop zal hebben.

27 augustus
Om 18.30 uur spelen onze OLDSTARS een wedstrijd. Ieder kent allures van deze sportsterren. Noteer ook deze datum in je agenda, want als van ouds zorgen de Oldstars voor een bijzonder en gezellig sfeertje op de Strijphorst.
Direct na de wedstrijd van de Oldstars vindt de JUBILEUMRECEPTIE van de SV Honselersdijk plaats. Deze receptie, gehouden in de kantine, is uitsluitend voor genodigden. Voor wie de wedstrijd van de Oldstars wil nabeschouwen, kan terecht in een tijdelijke accommodatie direct naast het clubgebouw.

28 augustus
Overdag dus de TIEN-/ZESTIENKAMP EN DE SURVIVAL. Dit alles wordt gecoördineerd en begeleid door Lex Thoen. Dit wordt een fantastische en sportieve happening.
Iedereen krijgt hiervoor een uitnodiging thuis gestuurd. Houdt dus de post goed in de gaten in de komende dagen.
Zoals eerder gemeld, is op deze sportieve dag iedere jeugdspeler, zaalspeler, senior, voetbaldame, G-speler, vrijwilliger en bestuurder van harte welkom. Met het oog op de voorbereidingen is het echter wel van belang dat ieder zich opgeeft. Zorg er dus voor dat het antwoordformulier bij de uitnodiging wordt ingevuld en bezorgd op het aangegeven adres.
’s Avonds vieren we DE FEESTAVOND in onze Sosefhal. Hiervoor wordt ieder(e) lid vanaf de A-jeugd uitgenodigd en verder ook alle overige leden, de vrijwilligers en onze sponsors. Ook hier geldt dat we graag te voren van ieder horen óf en, zo ja, met hoeveel personen men komt. Hiervoor kan hetzelfde antwoordformulier worden gebruikt als voor de tien-/zestienkamp en de survival.

SENIOREN VOOR DE TIENKAMP OF DE SURVIVAL. OPGELET!
Beste senioren, voetballers op het veld of in de zaal, een dezer dagen ontvangen jullie een uitnodiging om op 28 augustus deel te nemen aan de activiteitendag, die door Lex Thoen Begeleiding wordt verzorgd. Je kunt kiezen voor deelname aan de TIENKAMP of aan de SURVIVAL.
De survival is de zwaarste van de twee en het water speelt hier meer een rol bij. We kunnen ons indenken dat de wat oudere of minder in conditie zijnde senioren kiezen voor de tienkamp, maar… het staat ieder vrij om te kiezen. Beide activiteiten worden in teamverband afgewerkt.
Nadat jullie je hebben opgegeven worden teams van min of meer gelijke sterkte samengesteld. Dat betekent dat de sterkeren, middelmatigen en zwakkeren gelijkelijk over de teams worden verdeeld.
In de komende tijd zullen we met mensen die jullie door en door kennen overleggen over de indeling. Daarbij denken we aan deskundigen als Jan ter Laak, Jacque Wubben en Walter de Koning.
We vragen jullie het antwoordformulier zo snel mogelijk in te vullen en te bezorgen op het aangegeven adres. Denk er om, je mag het sportfestijn niet missen.

De teams van de G-afdeling en de Vrijwilligers worden op gelijksoortige wijze naar gelijke sterkte samengesteld. Voor wat de G-afdeling betreft, zullen we vast en zeker Bas Treffers raadplegen.

Condubouw