S.V. Honselersdijk zoekt sportverzorger/ -ster
zondag 7 september 2014

Onze medische staf bestaat nu uit 2 mensen en willen deze nu uitbreiden naar 3 personen. S.V. Honselersdijk is een frisse, gezellige, ambitieuze club, waarvan het 1e elftal in de 3e klasse speelt en het 2e elftal in de reserve 2e klasse speelt.

Wat zoeken wij:
Een enthousiaste man / vrouw met een diploma sportmassage / sportverzorging. (Je mag ook in opleiding zijn)

Werktijd(en): dinsdag trainingsavond (zaterdag in overleg)

Je wordt onderdeel van de medische staf van S.V. Honselersdijk. Als onderdeel van de medische staf ben je mede verantwoordelijk voor de verzorging op de dinsdagavond van de selectie en de overige spelende leden van Sv Honselersdijk.

Je werkt nauw samen in een goed, gezellig team samen met de verzorgster van het 1e elftal (tevens hersteltrainster) en het 2e elftal van S.V. Honselersdijk.

Wat bieden wij:
Een gezellige vereniging met ambitie.

Een perfecte verzorgingsruimte om in te werken met goede materialen.

Een financiële vergoeding (nader overeen te komen).

Goede ontwikkelingsmogelijkheden in samenwerking met de andere verzorgsters.

Wil jij deel uitmaken van een enthousiast medisch team van een mooie, gezellige en ambitieuze vereniging of ken je misschien iemand die geïnteresseerd is? Neem dan contact op met Jan van Marrewijk (technische commissie S.V. Honselersdijk) via: 06-21821647.

jem-id