Bedankt voor de slogan
maandag 26 mei 2014

Wat hebben de spelers van de F het goed gedaan zaterdagavond 17 mei.
Elf spelers hebben het shirt trots laten zien op het podium. Daarna mochten ze nog penalty’s nemen voor het programma Erop uit van de WOS. De shirts met letters van de slogan worden volgend seizoen gebruikt bij wedstrijden van het eerste. De kinderen die oplopen met het eerste kunnen de shirts trots laten zien.

Spelers van de F bedankt voor het presenteren!
Na de onthulling van afgelopen zaterdag heeft de slogan al een mooie plek gekregen bij de trappen. Remy Brand heeft de slogan ontworpen. Het bedrukken van de slogan is gedaan door Kers en Klein. We zijn erg blij met het resultaat!

Remy Brand van Lomero Media bedankt voor het ontwerp van de slogan! Wij zijn blij met de steun van de Club van Honsel. Zij hebben de shirts en het bedrukken en plaatsen van de slogan bekostigd. De Club van Honsel bedankt voor de financiële steun!

Zie ook het bericht op de website van de KNVB.

Sosef & v/d Knaap