Spannende strijd om de titel van Schaduwcoach
woensdag 23 april 2014

Het is enige tijd geleden dat de stand in de schaduwcoach was bijgewerkt. Oppermeester van de Schaduwcoach Bart van Meurs heeft het stokje overgedragen aan Barry Dukker en vanavond is de stand tijdens de overdracht weer bijgewerkt. Met nog twee wedstrijden voor de boeg is de strijd om de titel “Schaduwcoach 2013-2014” waanzinnig spannend. Met nog twee wedstrijden te gaan en nog twee bonusvragen zijn er nog maximaal 28 punten te verdelen. Dat betekent dus dat in theorie de huidige nummer 47 op de ranglijst (Jan van Marrewijk met 64 punten) nog op gelijke hoogte zou kunnen komen met de huidige nummer 1 (Jesse Groeneboom met 92 punten). Maar ook binnen de top zijn de verschillen enorm klein. Slechts 8 punten verschil tussen de nummer 12 en de nummer 1. Zie hieronder de bijgewerkte lijst.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek