Mini F voetbal bij S.V. Honselersdijk
zondag 13 april 2014

In navolging van vele verenigingen om ons heen willen we bij SV Honselersdijk ook gaan starten met mini F voetbal.
Deze tak is bedoeld voor kinderen van 4/5/6 jaar en die op een speelse manier kennis willen maken met voetbal. Er worden korte wedstrijden van 4 tegen 4 gevoetbald, waarbij spelplezier en het leren omgaan met een bal centraal staan.

Mocht uw kind staan te popelen om te gaan voetballen, of ken je iemand waarvan de kinderen graag zouden willen gaan voetballen in deze categorie zijn deze van harte welkom om voor meer informatie zich te melden bij:

- Marcel van der Ende (tc-f@svhonselersdijk.nl)
- Frank van Adrichem (hoofdleider-f@svhonselersdijk.nl)

In eerste instantie zullen de kinderen alleen gaan trainen, waarbij we zelf denken aan woensdagmiddag tussen 16:00 – 17:00 uur.

Mocht u nog ideeën of suggesties hebben aangaande de mini F, ook hiervoor ontvangen we graag uw input.

Met vriendelijke groet,
Marcel van der Ende & Frank van Adrichem