Vooruitbik op morgen
vrijdag 4 april 2014

Slechts 15 thuiswedstrijden op het programma. Er zijn wel redenen te bedenken zoals inhaalwedstrijden om de standen in de competities gelijk te trekken. Maar juist als het mooier weer wordt, dan lijkt het erop dat het aantal wedstrijden recht evenredig afneemt. Nou ja. Er zijn altijd nog 15 thuiswedstrijden moet je maar denken. Het hele programma leest u hier.

En interessant om te vermelden: we hebben morgen speciale gasten: een Engelse C-team speelt morgen om 10:00 uur op ons complex tegen de C1. De Engelsen komen van de Eston Park school. Deze middelbare school is gevestigd in de stad Middlesbrough in noord oost Engeland. De groep bestaat uit twee voetbalteams, een c- en een b-team. Het team is opgebouwd uit spelers uit een tweetal jaargangen waarmee ze op school trainingen en een competitie afwerken met andere scholen in de regio. Het is vrij goede voetbalschool. Ook dit jaar komen ze een lang weekend naar Nederland om een drietal wedstrijden te spelen en een aantal activiteiten te doen zoals een stadiontour in de Amsterdam Arena. Ze zijn erg enthousiast om tegen de Nederlandse teams te spelen. Nederland staat hoog aangeschreven in Engeland vanwege de goede jeugdopleiding en de mooie faciliteiten hier.

Hoe dan ook: allemaal veel plezier gewenst.

Prins Group